Monday, March 1, 2010

Pemakluman Terutama Kepada Penduduk Kampung Baru, Kuala Lumpur

Jika anda mahu membina hidup baru dan mahu keluar dari tempat tinggal anda sekarang ke tempat baru dan menggunakan sepertiga daripada perolehan anda hasil pembangunan Kampung Baru atau penjualan eset anda yang sedia ada untuk membeli rumah mewah dan hartanah, termasuk ladang getah dan ladang sawit, sila emailkan surat hasrat (interested letter) ke alamat email: meli_industry@yahoo.co.uk untuk dapatkan senarai tanah/kebun gerah/kelapa sawit yang merangkumi kawasan seluas untuk tapak banglo hingga ke seluas 5,000 ekar.

Harga sebuah rumah adalah antara RM250,000 hingga RM500,000 dalam kawasan Kota Bharu manakala tanah pula antara RM700 hingga RM6 juta selot di Kota Bharu dan antara RM80,000 hingga RM150,000 seekar di Jajahan Tanah Merah, Jeli, Pasir Mas, Machang dan Kuala Krai serta tanah seluas 1,000 (seribu) ekar berharga RM5,000 (lima ribu sahaja) seekar.

Penjualan adalah secara runding terus dengan tuanpunya tanah serta berteraskan siapa cepat dia dapat. Meli Industry hanya mengenakan kos khidmat
suakenal antara tuan tanah dengan pembeli berdasarkan jumlah yang dirasakan patut oleh pihak tuan tanah dan pembeli. Paling penting ianya suci dan halal dari sudut hukum syarak. Keputusan muktamad bergantung kepada rundingan pembeli dengan tuanpunya tanah.

Sebarang urusan awal boleh juga diSMS melalui nombor:
017-9871322 (24 jam). JANGAN BUAT PANGGILAN.

No comments: