Friday, April 17, 2009

PELUANG NIAGA (1)

SAYA ADA PEMBELI BAGI BARANGAN BERIKUT:

1. Urat Sabut (permintaan dari Cina/kuantiti: 800 hingga1,000 metrik tan sebulan/harga belian RM450 setan. Kontena disediakan. Bayaran tunai)

2. Daging kerbau sembelih secara halal(permintaan dari Brunei/kuantiti: lima hingga 10 kontena atau 500 hingga 1,000 ekor seminggu. Harga belian 3.50 sen dollar singapura sekilogram. Semua komponen diperlukan kecuali kepala dan perut serta mestilah dipackage ikut kategori komponen yang akan saya emailkan bagi yang berminat. Packaging mestilah ada brand dan take-line. Kontrak tiga hingga lima tahun.

3. Tahi kelawar (permintaan dari Cina/kunatiti: tidak dihadkan. Harga berdasarkan tawaran dari pembekal dan persetujuan rundingan pembekal dan pembeli. Kontrak tiga hingga lima tahun.

4. Susu getah (permintaan dari Cina.Kuantiti: 5 tan sehari. Tangki disediakan. Harga berdasarkan pasaran semasa komoditi. Kontrak tiga hingga lima tahun)

5. Buah pinang (permintaan dari Thailand. Kuantiti: tiada had. Harga berdasarkan nilai semasa)

6. Kaca sama ada kaca pecah atau masih dalam bentuk botol (permintaan dari Thailand. Kuantiti: tiada had. Harga belian 2 sen sekilo)

5. Pelabur juga mahu membeli kawasan balak, lombong emas dan sebagainya. Boleh juga untuk usaha sama. Pelabur memerlukan profil syarikat dan bukti kelulusan kawasan balak, lombong emas dan sebagainya sebelum sebarang rundingan dimulakan.

KEPADA YANG BERKENAAN, SILA HUBUNGI SAYA MELALUI EMAIL: meli_industry@yahoo.co.uk untuk diaturkan pertemuan dengan pembeli/pelabur. Atau boleh juga SMSkan ke nombor 017-9871322. Panggilan telefon tidak akan dilayan.

Saya juga ada pembekal untuk membekalkan barangan berikut;

1. Pelbagai jenis,ikan, udang, ketam, sotong, kerang dan lain-lain (bekalan dari India. Kuantiti: tiada had. Hantaran akan dibuat setiap hari, setiap minggu atau setiap bulan. Bergantung kepada permintaan penempah. Harga boleh dirunding. Katalog barangan ada dalam simpanan saya)

2. Pokok Nyamuk - jika diletak dalam rumah nyamuk tidak akan masuk, jika dimakan secebis daunnya nyamuk tidak akan gigit. Pokok berasal dari padang pasir.Harga sepokok: RM50 tidak termasuk kos penghantaran bagi luar Kelantan. Kalau dijaga dengan baik boleh tahan sehingga berpuluh tahun dan boleh dibiakkan.

3. Pokok anti kencing manis dan darah tinggi - rasanya lebih manis dari gula, berasal dari Amerika Selatan. Boleh cegah dan ubati kencing manis dan darah tinggi. Harga sepokok RM150, tidak termasuk kos penghantaran keluar Kelantan. Pokoknya agak manja dan perlu pengawasan yang rapi.

4. Baja organik untuk kesuburan pokok, untuk lebatkan buah dan terhindar dari serangan penyakit, juga untuk memastikan pokok buah-buhan berbuah sepanjang tahun. Harga jualan: RM7 sekilogram, tidak termasuk kos penghantaran di luar Kelantan.

5. Pelarut/cecair bagi menghilangkan bau hanyir kolam/akuarium ikan dan mengelak dari ikan berkudis. Sebotol RM50 tidak termasuk kos penghantaran di luar Kelantan.

6. Ubat seduan, gatal-gatal, alahan, badang dan yang seertinya dengannya. Sebotol RM20 termasuk kos penghantaran.Diperbuat dari herba.

7. Ubat pemulihan saraf/pembinaan tulang, gaut, sakit urat, patah reng, lumpuh dan mereka yang mengalami kemlangan. Harga sebotol RM20 termasuk kos penghantaran. diperbuat dari herba.

8. Ubat Abang Sedap Adik Jelira, khusus untuk suami yang gagal di ranjang. Hanya boleh ditelan sebiji sahaja seminggu dan mampu menjimaki isteri dua kali untuk satu malam. Harga sebiji RM50 termasuk belanja pos. Ubat ini tidak berguna untuk lelaki mati pucuk tetapi mampu atasi mambar.

KEPADA YANG BERMINAT, SILA HUBUNGI SAYA MELALUI EMAIL: meli_industry@yahoo.co.uk atau boleh juga SMSkan ke nombor 017-9871322. Panggilan telefon tidak akan dilayan.
.

++++ NOTA KEPADA PENGIDAP BATU KARANG DAN TELAH MENJALANI PEMBEDAHAN TETAPI MASIH BELUM SEMBUH DAN KEPADA YANG BELUM BEDAH, JUGA KEPADA YANG MENGALAMI KENCING DEDAS BOLEHLAH DATANG KE RUMAH DENGAN MEMBAWA DUA TONGKOL ISI LOBAK PUTIH. ISYAALLAH, ANDA TIDAK PERLU BEDAH UNTUK SEMBUH.

UNTUK URUSAN TEMUJANJI: SMS KE NOMBOR 017-9871322. panggilan telefon tidak akan dilayan

No comments: