Monday, December 7, 2009

MOHON BERSABAR

TERDAPAT semacam gangguan terhadap blog saya dalam sehari dua ini. Sebenarnya saya tidak berapa reti dalam soal-soal teknikal. Saiz dan jenis hurufnya tidak seragam. Saya akan cuba minta batuan rakan-rakan yang ada kepakaran mencari punca.

Kepada pengomen berikut;

Anonymous Anonymous said...

assalamualaikum
rasa x sedap mata baca blog abg li hak akhir2 ni, bukan apa bentuk tulisan / font tu berubah2 laa, kekadang macam guna ariel, kekadang macam kecik dooh, pah tu besar sangat. minta abg li stabil kan tulisan buleh ko, nayo ko ambo hak rabun ni

Terima kasih teguran anda tetapi saya tidak ada kepakaran untuk membaiki keadaan.. Saya bukan orang teknikal. Atas kesulitan yang terpaksa anda hadapi untuk membaca posting-posting saya, pada kesempatan yang ada saya memohon berbanyak maaf.

Dari apa yang berlaku secara tidak langsung menyedarkan saya khususnya, sebagai seorag sudah berada pada hujung senja, banyak ilmu-ilmu
dan informasi yang tidak saya miliki, termasuk dalam bidang ternikal kekomputaran.

No comments: